شوق زیارت - امامزاده های ایران و‌ جهان

«من به تمام امامزاده ها علاقه مندم .» مقام معظم رهبری

شوق زیارت - امامزاده های ایران و‌ جهان

«من به تمام امامزاده ها علاقه مندم .» مقام معظم رهبری

شوق زیارت - امامزاده های ایران و‌ جهان

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله بهجت (ره):
یکی از کرامت‎های شیعه، قبور و مزارهای امامزادگان است، لذا نباید از زیارت آنها غافل باشیم و خود را اختیاراً محروم سازیم!

این وبلاگ قبلا در میهن بلاگ یوده که تعطیل شده.
الان هم در حال تکمیل است. همراه ما باشید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

۲۸فروردين

امامزاده سید محمد ماهرو شوشتر

بقعه متبرکه امامزاده سید محمد ماهرو - شوشتر

از نوادگان امام موسی کاظم (علیه السلام)

در نوروز 1390 در برگشت از بازدید از شلمچه و یادمان شهدا به شهر زیبای شوشر آمدیم و توفیق زیارت این امامزاده بزرگوار و همچنین امامزاده عبدالله نصیبمان شد  .

امسال هم در سفری مشابه که به بازدید مناطق عملیاتی و زیارت یادمان های شهدای دفاع مقدس از جمله اندیمشک و طلائیه و عملیات رمضان سعادت پیدا کردیم در هنگام بازگشت باز هم این امامزاده بزرگوار یعنی امامزاده سید محمد ماهرو ما را به زیارت طلبیدند و این سعادت نصیبمان شد که یک بار دیگر بقعه متبرکه را در شهرستان شوشتر زیارت کنیم.

انشاءالله نصیب همه دوستان عزیز باشد. 1392/1/22

زیارتگاه امامزاده سید محمد ماهرو

تصویر شرح بنای بقعه و آبشارها در ادامه مطلب:

خادم مجازی---: ۲۵۳
۱۰فروردين

http://bayanbox.ir/view/503620673644210796/%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%B3%D8%A8%D8%B2%D9%82%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%D9%81%D9%88%D9%84.jpg

امامزاده سید محمد مشهور به سبزقبا بنا به نقل از محدث کبیر سید نعمت الله جزایری ، از فرزندان حضرت امام موسی کاظم (ع) می باشد -این امامزاده جلیل القدر در مرکز شهر دزفول از استان خوزستان قرار دارد و هرساله هزاران نفر به زیارت این امامزاده می شتابند.

بنا به نقل : آقا سبزقبا از فرزندان امام موسی ابن جعفر (ع) می باشند که برای تبلیغ افکار پدر جهت امامت برادرشان حضرت امام رضا (ع) ازعربستان به خرمشهر و از آنجا به اهواز و بصورت غریب وارد دزفول شده و میهمان خانه ای می شود که دارای فرزندی مریض است که با عنایت ایشان شفا می یابد و بعد از این هر کس از دست مبارکشان آبی می نوشید شفا می یافت و چون اکثر اوقات لباس سبز بر تن داشت او را سبزقبا می گفتند.

ما در سالهای گذشته سه چهار بار به زیارت این امامزاده شریف مشرف شده و به اندازه ظرفیت خودمان کرامت هم دیده ایم ؛ لذا به ایشان عقیده کامل داریم. این تصاویر هم در سال 1392 به صورت شخصی گرفته شده است . خادم مجازی

خادم مجازی---: ۴۵۹