شوق زیارت - امامزاده های ایران و‌ جهان

«من به تمام امامزاده ها علاقه مندم .» مقام معظم رهبری

شوق زیارت - امامزاده های ایران و‌ جهان

«من به تمام امامزاده ها علاقه مندم .» مقام معظم رهبری

شوق زیارت - امامزاده های ایران و‌ جهان

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله بهجت (ره):
یکی از کرامت‎های شیعه، قبور و مزارهای امامزادگان است، لذا نباید از زیارت آنها غافل باشیم و خود را اختیاراً محروم سازیم!

این وبلاگ قبلا در میهن بلاگ یوده که تعطیل شده.
الان هم در حال تکمیل است. همراه ما باشید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) مبارک باد

چهارشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۹ ب.ظ

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000801/n00801640-b.jpg

یازدهم ذیقعده

ولادت باسعادت امام رضا (ع) بر تمامی شیعیان و محبین حضرتش مبارک باشه

امام علی بن موسی الرضا (ع) در یازدهم ذیقعده سال ۱۴۸ هجری قمری در مدینه به دنیا آمدند. پدر ایشان امام موسی کاظم علیه السلام بودند و مادرشان نجمه نام داشت. از مادر آن حضرت نقل شده است که: هنگامی که به حضرتش حامله شدم به هیچ وجه ثقل حمل را در خود حس نمی‌کردم و وقتی به خواب می‌رفتم، صدای تسبیح و تمجید حق تعالی و ذکر لااله‌الاالله را از شکم خود می‌شنیدم…

از آن زمان که امام رئوف به سرزمین ایران آمدند؛ شمس الشموس و خورشید این سرزمین گشتند، به عنوان ولی نعمت و پناهگاه معنوی ایرانیان شناخته می‌شوند

موضوعات: خراسان رضوی حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی